Klachten
Ben je ontevreden en heb je een klacht?
Een klacht is een uiting van ontevredenheid. Deze ontevredenheid kan zijn gebaseerd op goede gronden, misverstanden of onjuiste gronden. Wat het ook is, het is belangrijk dat de ontevredenheid wordt weggenomen, misverstanden worden opgelost of dat er actie wordt ondernomen als de ontevredenheid is gebaseerd op goede gronden.
Bij Rouvoet Begeleiding streven we naar de best mogelijke service en tevredenheid van onze cliënten. Vanzelfsprekend doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat de zorg, dienstverlening en alles daaromheen zo goed mogelijk verloopt. Toch kan het gebeuren dat er ontevredenheid is over de manier waarop dingen zijn gegaan. Wanneer dat het geval is, willen wij dat uiteraard graag horen, zodat kan worden gewerkt aan een oplossing. Mocht je ergens mee zitten of ontevreden over zijn, staan we voor je klaar om te helpen. Je kunt contact opnemen met Chris Rouvoet via e-mail op info@rouvoetbegeleiding.nl of telefonisch op 0652685310. Hij neemt graag de tijd om naar je te luisteren en samen een oplossing te vinden.
Indien we er desondanks niet in slagen om samen tot een oplossing te komen, bieden we de mogelijkheid om een formele klacht in te dienen via het Klachtenportaal Zorg. Je kunt dit doen bij het Klachtenportaal Zorg.
Alle informatie die we kunnen opmaken uit de klachten die geregistreerd wordt, wordt geanonimiseerd gebruikt om, waar mogelijk de dienstverlening van Rouvoet Begeleiding te verbeteren.
We streven ernaar om eventuele zorgen of klachten serieus te nemen en op een respectvolle manier te behandelen. Jouw feedback is belangrijk voor ons om onze dienstverlening te verbeteren en gaan binnen 3 werkdagen reageren we op jouw klacht.
Bedankt voor je vertrouwen in Rouvoet Begeleiding.
Chris Rouvoet